عاشقانه های من

شعرهای عاشقانه،غمگین,خیانت ,بی وفایی,قشنگ,

عاشقانه های من

شعرهای عاشقانه،غمگین,خیانت ,بی وفایی,قشنگ,

غزلهای دلم،،،


دگر از قافیه افتاد،،،،


 غزلهای دلم،،،


         و شکست از غم غربت ،،،،،


   قد و بالای  دلم ،،،


      دل من،،،،


   گوشه نشین گذر چشم تو بود،،،


             گذر از کوچه ی دیگر


 نکند،،،،،

                      پای دلم..



دامِ صیّاد کجا.......


دامِ صیّاد کجا؟ مرغِ گرفتار کجا؟


پرِ پروانه کجا؟ شمعِ شبِ تار کجا؟


مسگرِ شوشتری داند و آهنگرِ بلخ


که بدهکار کجا بود و گنهکار کجا؟


زلفِ لیلی به کجا و دلِ مجنون به کجا؟


سرِ سرگشته کجا؟ خالِ لبِ یار کجا؟


عزّتِ مصر کجا؟ یوسف گم گشته کجا؟


سرِ منصور کجا بود و سرِ دار کجا؟


کاخِ خسرو به دَمَن، خیمه ی شیرین در کوه


دلِ دیوانه کجا؟ نرگسِ بیمار کجا؟


من کجا؟ یار کجا؟ باده کجا؟ سبزه کجا؟


لبِ "کیوان" به کجا بود و لبِ یار کجا؟




عشق


روزهای "اول"

                             از"عشق"میگن!!!!


           √روزهای"بعدی"

                                     از"عاشق"شدن!!


                 روزهای"آخرم"

                                                  از"تقدیر"???

و"سرنوشت"!!

و"جدایی"??

این.....

"تمام"

حکایت"عشق"

این"روزگاره"!



یوسفِ گمگشته


تا    پیرهنِ      یوسفِ    گمگشته    نباشد

بیناییِ    یعقوب   و   زلیخا شدنی نیست


از قول   من  خسته  به  معشوق  بگویید

جز عشق تو عشقی به دلم جا شدنی نیست


#اللهم_عجل_لولیک_الفرج

شهامت میخواد...

شهامت میخواهد

سرد باشی

و گرم لبخند بزنی..


#فروغ_فرخزاد